субота, 17. јануар 2015.

Get your Freak on Tag

Ej, ej, danas radim tag, kao što vidite, pre nego što počnem želim da se zahvalim Suzani(Suzana's World) što me je nominovala, sad da ja ne dužim, krećem:

1. Koji je to nadimak kojim te samo tvoja porodica zove?
~Mače, hehe, tako sam im memorisana i u telefonu.

2. Koja je tvoja čudna navika?
~Nema takve...

3. Da li imaš neke čudne navike?
~Valjda nemam.

4. Koja je pesma koju tajno voliš da slušaš kad si sama?
~"Snovi od stakla" :)

5. Sta te najviše nervira kod ljudi?
~Pa definitivno kada lažu u lice, a ne lažu o malim, nego o velikim stvarima, imam jednu nazovi drugaricu sa kojom idem u odeljenje već 7 godina, koja laže za medalju! Takođe mrzim ljude koji obećaju nešto i ne ispune!!!

6. Koja je jedna ot tvojih nervoznih navika?
~Grickanje stvari, haha, zvuči čudno, ali ja uvek moram nešto da držim u ustima(rukav od duksa, hemisku, olovku, masku za telefon, nokte...)

7. Na kojoj strani kreveta spavaš?
~U sredini, buhahahaha

8. Koja je bila tvoja prva plišana igračka?
~Tigrić, imam ga od šeste godine, nosim ga na sva putovanja bukvalno!

9. Koje je to beauty pravilo koje uvek propovedaš, a ti ga se ne pridržavaš?
~To još nisu izmislili!!

10. Da li imaš neke čudne veštine koje umeš da uradiš sa svojim telom?
~Hahaha, lepog li pitanja, pa valjda nemam.

11. Koja je tvoja omiljena hrana koja le loša za tebe?
~Pljeskavicaaa :(

12. Koje piće uvek naručiš u kafiću?
~Frape od čokoladee ^^

13.Šta nosiš na sebi dok spavaš?
~Pidžamu :*


E to je to, savljajte mi u komentar, ako hoćete vaše odgovore!!
I još ja da nominujem:
1.Ema(iCat)
2.Tinejdž Devojka(Tinejdžerske priče)



12 коментара:

  1. Super Tag. Hvala što si ga uradila <3
    http://suzanas1.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Bas super tag i odlicni odgovori <3

    http://amyfashion18.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Hah, zanimljiv nadimak. :)

    Zaprati me ako želiš. :)
    http://shineperfection.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Great Post Dear! I am following you and following back if you like my blog :))) Kisses...
    http://tasarimkaravani.blogspot.com.tr/

    ОдговориИзбриши
  5. Thanks a lot! I'm following you back!
    Kisses!
    xoxo

    ОдговориИзбриши
  6. Odlican je tag.Vidim da si tek ocela sa blogovanjem i odlicno ti ide vidim imas i puno kometara!Ako ti treba neki savet javi se na mail pufnicapufi@gmail.com
    Volim da pomazem blogerima koji su tek poceli sa blogoanjem.Samo tako nastavi!Zapratila sam te mnogo bi mi znacilo da i ti mene :) janaxxbhdreamers-coul.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. jooj,hvala na nominaciji,idući post definitivno odgovorim na nominaciju,koja si ti kraljica,stvarno imaš posebne odgovore haha i poseban stil ,mogla bih reći ;) slažem se ovo za obećanje,ja sam prije bila takva ,nikada ne bih ispunila ono što obećam,ali već 2 godine (otprilike) me grize ako ne ispunim nešto što sam obećala pa se trudim da tu uvijek ispunim... i da imam i ja prijateljicu koja gricka nokte, hm .ja ne grickam nokte,ali ne vidim tu nikakav problem,ahah xd mislim to nije ok ,ali meni to ne smeta ,možda jer sam navikla na nju kao takvu. i da ovo laže za medalje mi je kraljevski ja se toga ne vjerujem da bih ikada sjetila.. eto ja ću da odgovorim na sve ovo na svom blogu :D pa ću ti javiti ok? :D hvala još jedanput na nominacijii <333 :* puno mi znači ,naći se na bilo čijem blogu :D

    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ОдговориИзбриши