четвртак, 22. јануар 2015.

☆ PINKOVE ZVEZDICE ☆

Ej, ej ljudi, izvinite što post malko kasni, krenula škola, učenje...
Danas vam pišem o muzičkom takmičenju "Pinkove Zvezdice", najlepšem dečijem takmičenju.

Pre svega da uputim one koje ne gledaju, žiri čine:
1)Leontina Vukomanović
2)Hari Varašanović (Hari Mata Hari)
3)Goca Tržan
4)Milan Stanković
5)Jelena Tomašević
 
Po meni žiri je savršen, svi najbolji pevači pop muzike!! 
Svi imaju velike hitove!

Da zanemarimo sada žiri, htela bih da pomenem da takmičara ima baš puno, pa ću izabrati jednog muškog i jednog ženskog takmičara! 


Muški je definitivno Igor Lazarević, ima krasan glas, emociju, izgled, baš sve što treba mladom pevaču!! <33
Igor je inače iz Smedereva i ima 15 godina! <33

A ženski Marija Serdar, tako lep glas, jak, divan, retko se sreće tako mlada osoba sa tako lepim glasom!!! <3

To je sve što imam da vam kažem i njima, sve reči hvale, takođe bih htela da pohvalim Lenu Stamenković, Melaniju Milenković, Davida Radosavljević, Tamaru Selimović, Mateju Vukašinović, Milicu Mamutov, Sofiju Perić i još puuuuno njih, divni su!

To je sve za danas, odoh ja da učim Geografiju, a mi se čujemo opet za 2 dana!!

♡♡♡


9 коментара:

  1. Super jee.. nominovala sam te za jedan Tag. Nadam se da ti nesmeta. pogledaj na mom blogu o čemu se radi:
    http://suzanas1.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. hahha ,meni je lena kraljica,mislim nikog više nisam ni zapamtila ne pratim to baš previše ,ali ta djevojčica mi je tako ,hahaha ne znam ni ja sama . ali nemam nekog favorita,u tom trenutku kada izlaze na scenu e onda imam i onda kasnije ih opet sve pozaboravim haha xd

    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hej samo sam ti došla reći ,znaš onaj tag za koji si me daaaavno nominovala,hm haha xd e pa sad sam odgovorila na njega <3 :*
      -lov' ya <333 piši uskoro novo :D

      iamforeverdirectioner.blogspot.com
      emma

      Избриши
    2. Hahaha, jeste mala Lena kraljica definitivno!
      Hahaha bas cu posle da pogledam tvoje odgovore, hvala sto si uradila tag, ly2 <333

      Избриши
  3. Gledam ovu emisiju kad god mogu, jako je zanimljiva. Igor mi je takodje muski favorit, a i da ne govorim koliko je lep decko. :D
    Marija Serdar i Lena Stamenkovic su mi omiljene medju devojcicama, medjutim i ona Julija ili kako se zove vec sto je juce pevala pesmu od Sare Jovanovic mi se jako dopada... :)


    girlyworld07.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Igor je predivan stvarno, hahaha, dada Julija isto, bas mi je drago sto je ostala u takmicenju!!

      Избриши
  4. Post je bas super. I ja takode gledam Pinkove Zvezdice i slazem se za Mariju. Prekrasno pijeva, uvjek se najezim haha.

    http://amyfashion18.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E baš to naježim se svaki put, a posebno onaj kada je pevala Melanholiju od Jelene Tomašević! Hvala!

      Избриши