четвртак, 15. јануар 2015.

Miley Cyrus

Hejj ljudi!!
Danas vam pišem o Miley Cyrus, koja mi je bila idol, pre nego što se pretvorila u nešto sasvim drugačije, ona je bila devojka za primer, pevala je pesme sa savršenim rečima, a njena kosa je bila nešto očaravajuće! Hannah Montana, verovatno ste svi pogledali bar jednu epizodu, ja sam pogledala skoro sve, opet kažem ona mi je bila idol, kako ima tako sjajne drugove, anđeoski glas, i kako može da stigne da vodi 2 totalno savršena života!
A sad Miley se jednostavno promenila, promenila je izgled, ponašanje, više nije ona stara, na dodeli VMA nagrada, neki su sami i videli kako se ponašala na sceni, po meni strašno!!! Htela bih da napomenem da Miley drži jezik non-stop van usta, malo je napadno, pevačica je takođe i napadno (po meni) i oblači, to više nije stara Miley!!! Ovde možete pogledati njen nastup na VMA dodeli nagrada 2013!


Ali ono što je bitno jo da je muzika, ostala savršena,"Wrecking Ball"je od prilike najbolja pesma u 2013 godini, a i ostala je među najboljima!!
Spot je malko napadan, kada se pevačica pojavljuje naga, ali nema veze da zanemarimo to, sve je ispalo savršeno!!
Od 5 zvezdica, Miley na ovu pesmu i spot dobija 5! 
Volela bih da spomenem i njenu pesmu "We can't stop" koja mi je takođe zauzela posebno mesto u srcu!


Bravo Miley, samo nastavi da nas oduševljavaš odličnom muzikom!!!!
Ćaos društvo!






4 коментара:

  1. Slazem se sa tobom. Sada se jako promjenila. Prije mi je bila uzor, gledala sam njene sve filmove i koncerte ali danas ne mogu vjerovati da je to ona.
    Inace lijepo je sto si pisala o njoj i sve pohvale za post <3

    ОдговориИзбриши
  2. Super post. Nominovala sam te za jeda Tag pogledaj o ;emu se radi. Nadam se da ces ga uraditi <3
    http://suzanas1.blogspot.com/2015/01/get-your-freak-on-tag.html

    ОдговориИзбриши