уторак, 13. јануар 2015.

Zayn Malik

Ćao, ćao ljudii!! Evo me, sa obećanim post-om o Zayn-u Malik, kome je juče bio rođendan, tako da SREĆAN ROĐENDAN, SRCE, sa zakašnjenjem! E ovako, da krenemo, malo ću vam ispričati neke fact-ove o Zayn-u, moliću hejtere da se klone ovog posta, Zayn je jedna fantastična osoba!
 
Evo ih:

1.Zayn je rođen 12.1.1993 u St.Luke bolnici (i bolnicu znam) u Bradfordu, UK, On je drugi najstariji član benda " One Direction" posle Louis-a!
2.Zayn simpatiše pantalone Megan Fox (čudno, hahahaha), i tajno je zaljubljen( ne stvarno, nego mu je bukvalno idol) Justin Timberlake.
3.Zayn voli inteligentne devojke! (Mada čisto da znate ima vernicu)
4.Ime Zayn se ustvari piše 'Zain' sa i ne y. Kako on kaže Zayn mu je originalnije i to je prisvojio kao svoje scensko ime.
5. Zayn znači lepo na Arapskom.

Mislim da je 5 fact-ova savim dovoljno!
Zvanično sam Directioner od 2013. godine!!!

Zayn ima verenicu Perrie Edwadrs, inače je član grupe "Little Mix", predobra, prelepa devojka, ima glas Anđela!!
SAVRŠENA!
Ova mi je omiljena, hahaha!

Zayn kaže da nema pojma da pleše, haha, procenite sami!!

Po meni je baš super!!

Zayn je takođe izuzetno zgodan i prelep, nije ni čudo što ga je Perrie izabrala.


Za Zayna, sve reči hvale! Generalno o bendu "One Direction" ću pisati neki sledeći put, a ja vam postavljam opet prekosutra! Ćaoss!! 



8 коментара:

  1. odličan post, i ja sam directioner, ali više katycat, sve factove sam znala o njemu ,haha xd a i perrie je predivna ,predobra osoba a odlično pjeva,ustvari razvaljuje,slažem se s tobom oko svega s tobom,pogotovo oko ovog da su za njega sve riječi hvale, <3 :D eto nekada mi je on omiljeni bio iz benda sada ni nemam nekog baš takvog,svi su mi dragi haha xd

    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Haha, factove sam smanjila, samo sam stavila one najpotrebnije, bio je 101 fact, sve sam ih znala, ali rekoh da vas ne smaram sa factovima, Perrie mi se svidela od početka veze sa Zaynom, tako je divna. Hehe, meni je iskreno Niall omiljeni!

      Избриши
  2. Post stvarno super. Jako mi se svidio video, ismijala sam se. :D
    I ja sam takode Directioner od 2013 godine bas kao i ti haha. Sve pohvale!

    http://amyfashion18.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Amy, hehe, i ja sam veruj mi, zato sam i stavila, ali lepo igra moraš priznati!
      Hvalaa puuno!

      Избриши
  3. Super post. I sama znaš da ih ne slušam, ali mi se post baš svideo. Video je super, haha. Što se tiče Perrie Edwadrs, divna je stvarno. Pored toga mnogo je lepa. Sve čestitke, post je odliča.
    Pogledaj moj blog objavljujem pricu nadam se da će ti se svideti
    http://suzanas1.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala!!!!
      Hehe, Zayn je car, zar ne?!
      Hvalaa puuuuuuno!
      Opet kažem, pohvale mi dosta znače!
      Čitala sam priču, savršena je, samo tako nastavi!!

      Избриши