недеља, 25. јануар 2015.

Hej ljudi, danas radim jedan Tag, da ne dužim krećem odmah, i hvala Suzani(Suzanna's World ♥) na nominaciji!!!

1.Koja bi bila jedna od najboljih stvari koja ti se dogodila u 2014 godini?
~Upoznala sam jednu posebnu osobu iz Kanade, bila sam non stop napolju u mom naselju, baš sam se puno družila sa osobama sa kojima pre nisam.

2. Koja je bila najizazovnija/najstrašnija stvar koja tri se dogodila u 2014?
~Te nije bilo!

3. Koji je bio neočekivan uspeh/veselje u prošloj godini?
~Prešla sam odlična (4,93)

4. Koja je bila neočekivana prepreka u prošloj godini?
~Nije ih bilo!

5. Odaberi 3 reči da opišeš 2014.
~Najbolja, najlepša, SAVRŠENA!

6. Najbolje knjige koje si pročitala u 2014?
~Baukov šegrt, Pop Ćira i Pop Spira (presmešna kniga)...

7. Koja je bila tvoja osobna promena od 1. do 12. meseca prošle godine?
~Naučila sam da živim kao da mi je poslednji dan!!

8. Kako si se poboljšala psihički?
~Ne znam, jednostavno sam postala veselija i bolja osoba!

9. Koji je najbolji deo tvog rada u 2014?
~Upoznavanje novih ljudi, druženje sa svima iz mog naselja, sve je bilo najbolje, jednostavno taj osećaj je divan, dala bih sva svoja leta samo da se ono u 2014 ponovi!

10. Koji je bio najizazovniji deo tvog rada u 2014?
~Definitivno da se potrudim da imam odlične ocene!

11. Koji je bio jedan najveći gubitak vremena u 2014?
~Nisam gubila vreme nikako, bila sam napolju 24/7, bilo mi je divno!

12. Najveća stvar koju si naučio u 2014?
~Trudom i naporom rešavaš sve!

13. Rečenica ili fraza koja će opisati tvoju 2014?
~ Živi svaki dan kao da ti je poslednji!Uživaj u svakom danu, i daj svoj maksimum!

Ukratko, videli ste da mi je 2014 odlično prošla, bilo je najdivnije!!!!
Hvala punopunopuno Suzani na nominaciji, ko god hoće može da uradi ovaj tag, na svom blogu!!! Veliki pozdrav Kanadi!!
Ćaos!!

2 коментара:

  1. Super Tag i ja sam ga radila. Odgovori su bas super. Vidim da si promjenila izgled Bloga ali nekako mi je onaj prosli bio malkice ljepsi ali i ovaj je dobar :)
    Sve pohvale <333

    http://amyfashion18.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши