петак, 9. јануар 2015.

Music is life

Kao što i sam naslov kaže, music is life ( Muzika je život), već na početku ste saznali da volim muziku, ustvari ne volim je, obožavam je!
Neverovatno je da kada stavite slušalice na uši, svi problemi odjednom nestanu, i ostajete sami u jednoj prostoriji sa najlepšim mislima!
Uvek mi se desi, da, se duboko zamislim, kao da ne znam ni gde sam više, da li sam u kolima, kući, napolju u parku... Odjednom sam na plaži, trčim, kupam se, vrištim, pevam...
Zaboravim apsolutno na sve! Odem negde, odlutam.
Osećaj je predivan!

5 pesama sa moje top liste:

1.One Direction- Night Changes
2.Selena Gomez- The Heart Wants What it Wants
3.Toše Proeski- Igra Bez Granica
4.Toše Proeski- Bože Brani Je Od Zla
5.Justin Timberlake- Cry Me a River
Nadam se da vam se sviđa moj izbor!
http://suzanas1.blogspot.com/
Obavezno posetite!
Svašta ima o modi, moj omiljeni!!

P.S. Novi postovo stiži svaki drugi dan!! <3 :)


6 коментара:

  1. Mina,
    post mi se mnogo sviđa, divan je. Blog mislim da će biti super. Zelim ti sve najbolje. Hvala za reklamiranje mog bloga. I ja ću tvoj blog reklamirati. Sve najbolje ti zelim i da jednog dana postanes poznata blogerka. Sve najlepše. Ako ti bilo šta zatreba, slobodno mi se obrati. <3
    http://suzanas1.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Svu srecu ti zelim,puno pratilaca! ♡
    Nadam se da ces jednom postati uspjesna blogerka. Sa tobom cu se sloziti,da i ja prosto obozavam muziku! I bas bi se slozila,izgleda da imamo isti ukus za pjesme:)

    Pogledaj i moj blog i ako ti se svidja komentarisihttp://fashionstyleglamfashion.blogspot.com/?m=1 :)

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala, punoo!!
    Baš mi je drago što, sam ostavila dobar utisak!
    Obavezno ću ga posetiti! <3

    ОдговориИзбриши
  4. Piše ti sa desne strane, pridruži se ovom sajtu, u plavom okviru je. :)

    ОдговориИзбриши