понедељак, 19. јануар 2015.

Justin Bieber

Ejj, danas vam pišem o Justin-u Biber, 100% ga svi znate već, i nisam neki njegov fan ali mi se veoma sviđa njegova muzika, on ima stvarno predivan glas, nekako umirujuć.
Koliko ja znam Justin i Selena Gomez više nisu zajedno, a bili su prelep par.
U poslednje vreme Justin je imao nekih problema sa policijom, tako nešto, ako grešim ispravite me,ali ja nisam tu da komentarišem ponašanje, oblačenje...

Omiljene Justin-ove pesme su mi:

1) All That Matters
2)Confident
3)Boyfriend
4)All Around The World
5)Backpack

To je top 5, mada ih ima još, mnogo mi se sviđaju, iskreno rečeno omiljena mi je All That Matters.

You're all that matters to me
Ain't worry about nobody else
If it ain't you, I ain't myself
You make me complete
You're all that matters to me
What's a king bed without a queen
There ain't no "I" in team
To make me complete
You're all that matters to me

Prevedeno na srpski:



Ti si sve do čega mi je stalo
Ne brinem ni za koga drugog
Ako to nisi ti, nisam ni ja
Činiš me potpunim
Ti si sve do čega mi je stalo
Šta je kraljevski krevet bez kraljice
Nema nikakvog "ja" u timu
Činiš me potpunim
Ti si sve do čega mi je stalo


Zar nije predivno, udubite se u reči pesme, a posebno u onaj deo "Šta je kraljevski krevet bez kraljice
Nema nikakvog "ja" u timu", on time pokazuje da bez nje ne može baš ništa, spot je savršen, ja nemam reči!!!

Zaluđuje devojke širom sveta, nije ni čudo, hejteri zastanite i pogledajte sve, pročitejte reči pesme, pogledajte spot, udubite se, videćete nešto jako, nešto, baš jako, znajte da je to uspeh, dostignuto sve, nešto što se ste vi godinama odbacivali, kao užas, zažalićete, ali nikada nije kasno da se pokajete!!

Justin je uspeo u svemo, sve čestitke!
Za spot i pesmu od 5 zvezdica, ima svih pet!!!

BRAVO JUSTIN-E! <3 :)







Divan je, zar ne?! 
Ćao,ćao!

8 коментара:

  1. odličan post, ja volim Justina ,i ne nisam hejter i ne razumijem takve osobe,ali nisam ,ustvari ne mogu reći da sam Belieber ,tako da... on kod mene isto ima čistu 5 haha xd ja najviše volim njegovu pjesmu As long as you love me, Turn to you,confident, hard 2 face reallity (valjda se ovako piše) ,Beauty and the beat, i ima ih još ali ovo su osnove,i glavne.justin je predivan ,i mislim da su on i selena bili predivan par,postoje neke glasine da su se opet pomirili,nadajmo se da jesu. eto <3 komentarisala sam ti i prošli post,onaj tag,uradim ga u idućem postu ,i da imam novi post pa posjeti me ako imaš vremena,puno bi mi značilo <33

    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, hahaha, joj imam ja još njegovih omiljenih pesama, trenutno slušam "Wait for a minute", poslušaj divna je, ja se iskreno nadam da su se pomirili divni suu!
      Naravno da hoću, nisam imala vremena u poslednje vreme, ali sad ću!!<333

      Избриши
  2. Super post. I ja takode volim Justina ali nisam Belieber. Najdraza mi je pjesma All That Matters. Nisam ga prije bas voljela ali sada mi je super i sve ga vise podrzavam. Super sto si pisala o nnjemu <333

    http://amyfashion18.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno, nisam ni ja, ali volim njegove pesme, hehe, hvalaa puno, pisaću i neki idući put!! <3333

      Избриши
  3. Super post, mada priznajem ne volim ga i ne slušam njegove pesme, ali baš mi se sviđa način na koji si ga danas opisala sve pohvale. :*
    Pogledaj moj blog. Uradila sam Q&A, ima zanimljivih pitanja.
    http://suzanas1.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Nisam njegov fan, ali nisam ni hejter. Ima neke stvarno dobre pesme, a meni je i veoma lep :) Super post! :)

    Poseti moj blog i učlani se ako želiš : http://march-baby-dreamer.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Prelep je, hehe!!
      Hvala puno, obavezno ću ga posetiti i učlaniti se!! <3 :)

      Избриши