недеља, 11. јануар 2015.

Justin Timberlake

Ejj ljudi! Ovaj post je o Justinu Timberlake, i njegovoj pesmi "Cry Me A River", koliko sam mogla da načujem, Justin je pre bio sa Britney Spears i ova pesma je njoj posvećena!
Stvarno ne znam ništa o njohovoj vezi, da li su bili zajedno dugo, jesu, to znam 100%!
Odslušala sam ovu pesmu jedno 100 puta, u pokušaju da izvučem nešto iz nje.

You don't have to say, what you did,
I already know, I found out from him
Now there's just no chance, for you and me, there'll never be
And don't it make you sad about it

Iz ovog dela pesme, može da se zaključi da je on raskinuo sa njom!

You told me you loved me
Why did you leave me, all alone
Now you tell me you need me
When you call me, on the phone

Ali iz ovog dela se vidi da je ona raskinula sa njim! (zbog teksta "Why did you leave me, all alone")(prevod "Zašto si me ostavila,sasvim samog")

Da se ja ne petljam više ovde, ako neko zna nešto neka, mi javi preko Facebook stranice ili neka komentariše!

Spot za ovu pesmu je nekako sav čudan, izgleda kao da on njoj provaljuje u kuću, samo da bi čudno igrao po nameštaju, hahaha.
Svejedno pesma je odlična, i osvojila je mnoge!
Od 5 zvezica od mene dobija, 4, celokupni utisak! 
Pogledajte i vi video i odslušajte pesmu, još jednom!Justina sam zavolela pre malo vremena, mnogo mi se svideo, glumac i pevač, ništa lepše!!!Omiljena njegova pesma mi je "Mirrors" o kojoj ću pisati neki drugi put.Sledeći post će biti za 2 dana, i on će biti o Zayn-u Malik, kome je sutra rođendanm ali ja ću nažalost biti sprečena da pišem sutra. :(Ovom prilikom želim da čestitam rođendan Cody-ju Simpson koji danas puni 17 godina!!! 
Sve od mene za danas! :) Bye!



6 коментара:

  1. Post ti je stvarno super kao i blog. Od sada sam clan.

    http://amyfashion18.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Hej post je super. Sviđa mi se tvoja zamisao ovog bloga. Mislim da još niko nije napravio nešto slično ovome. Sve čestitke. <3

    http://suzanas1.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala na pohvalama, želim da ga usavršim još više! <3

    ОдговориИзбриши
  4. i meni je ova pjesma odlična ,ali slažem se spot je čudan haha xd ne mogu ti sad baš previše o toj pjesmi reći jer nisam njegov fan da bih ti mogla baš nešto o njoj detaljnije reći hahah xd jooj da baš Zaynov rođedan :D haha xd
    e i da odličan post,jako mi se sviđa

    -iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ОдговориИзбриши
  5. Hahaha, začudila sam se na spot, nekako je čudan, ali pesma popravlja utisak.
    Nikako danas nisam imala vremena, da pišem post.
    Vidim da si Emma MALIK, hahaha, pretpostavljam da voliš Zayna!
    Hvala puno, pohvale mi znače dosta!

    P.S. I ja sam Directioner takođe!

    ОдговориИзбриши