среда, 28. јануар 2015.

Top Liste

Ćao ljudi, kako ste mi, danas radim top liste, napisaću vam top 10 najboljih (po meni) Engleskih i top 5 Srpskih pesama! Ocenjivaću ih naravno!
I samo da se zahvalim Suzani(Suzanna's World ♥) , Emi (iCat) i Amy (Fashion by Amy) što su tu uz moj blog od početka, hvala puno!!!
Da krenem ja sad!
Samo da pomenem da su ocene ovakve A-Odlična, B-Vrlo Dobra, C-Dobra, D-Onako, F-Nikakva

Engleske

1.Justin Bieber - Backpack ft. Lil Wayne
~Kod ove pesme mi se svidela melodija puno, I Justinov glas... Dobija ocenu A.
2.Christina Perri - Human
~Ova pesma je takođe zauzela posebno mesto u mom srcu! Ocena je A.
3.Young Buck - Bring My Bottles ft. 50 Cent, Tony Yayo
~Reči i nisu najlepše, ali me nešto osvojilo kod ove pesme, melodija i ritam. Ocena je B.
4.Maejor Ali - Lolly (Explicit) ft. Juicy J, Justin Bieber
~Ni ovde reči nisu ništa bolje, ali mi se previše sviđa pesma tj Justinov deo. Ocena A.
5.Tyga - Wait For A Minute (Explicit) ft. Justin Bieber
~Divna pesma, Justin i ovde dominira! Ocena A.
6.Kanye West - Stronger
~Kanye idol, haha, nisam ga baš pominjala, evo sledeći post je o njemu!! Divna pesma. Ocena A.
7.Kanye West - Heartless
~Ova top lista, ne može da prođe bez Heartless, savršeno otpevano Kanye! Ocena A.
8.Eminem - Lose Yourself
~Eminem, reči su suvišne! Ocena A.
9.Jay-Z & Kanye West - Ni**as In Paris
~Padam na ovu pesmu, haha, ritam je neverovatan! Ocena A.
10.B.o.B - Not For Long ft. Trey Songz
~Dečko ima neverovatan glas. Ocena B.
11.Chris Brown - Loyal (Explicit) ft. Lil Wayne, Tyga
~Ovu pesmu mi je pokazala moja sestrica iz Australije, kojoj je inače danas rođendan! HAPPY B-DAY DEA! Ocena A.
12.Jason Derulo - "Wiggle" feat. Snoop Dogg
~Ova pesma je morala da se nađe na mojoj top listi, haha, presmešna je i ritam ubija! Ocena A.
13.Iggy Azalea - Black Widow ft. Rita Ora
~HIT, savršena pesma!! Nemam reči! Ocena A.
14.One Direction - Night Changes
~Presmešan spot sa divnom pesmom, uživajte! Ocena A.
15One Direction - Steal My Girl
~Opet nešto savršeno! Ocena A.

Jojj imam ja još pesama, hahaha, dovoljno je 15 za sad, UŽIVAJTE U OVIMA!
Nisu poređanje po redu tj. od najbolje do najgore!

Srpske

1.JELENA ROZGA - TSUNAMI
~Još jedna uspešna pesma Jelene Rozge! Ocena A.
2.Ivana Selakov i Aca Lukas - Omaklo mi se
~Omaklo mi se došlo do kratkog spoja!! Haha, lepa pesma. Ocena A.
3.Jelena Tomašević - Melanholija
~Prelepa baladica!! Ocena A.
4.EMINA JAHOVIĆ - NESANICA
~Uz ovu pesmu je odlično skakati, ima sjajan ritam! Ocena A.
5.Goca Tržan - Gluve usne
~Jakaa pesma, mnogo mi se sviđa! Ocena A.

E to je to za sada, UŽIVAJTE!
Opet za 2 dana, isto mesto!! 

3 коментара:

  1. Mina, super post. Sve pesme mi se sviđaju. Što se tiče pesme Tsunami od Jelene Rozge, definitivno jedna od najlepših pesama.... Što se tiče toga da sam od početka uz tebe, nema na čemu da mi zahvaljuješ. Tu sam ako ti zatreba pomoć da ti pomognem... Sve najbolje ti želim na ovom blogu. Super si! <3
    suzanas1.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. izvini što nisam stigla komentarisati ,jer stvarno me odmah prvi dan škola ubila a tek ostatak dana u ovoj sedmici,sada sam odlučila da se vratim u stvarnost i dođem i vidim da li ko ima šta novo pa da mu napišem komentar ,i vidim da ti imaš novo ,i onda slučajno pronađem u tom postu i meni zahvalu? ovako pa da na to odgovorim,nema na čemu ,ti si jedan od najboljih novih blogova koje sam pronašla,jako mi se sviđa to što si redovna i vrijedna i nikada ti nije problem napisati novi post (što nije slučaj sa mnom) i što si uvijek nekako orginalna na svoj način .a vezano za pjesme prvo sam pročitala tvoj izbor pa sam pošla napisati koje pjesme ja volim ,ali onda sam shvatila da smo potpuno iste po muzici .,<3 :*

    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema veze, ne stižem ni ja tebi da komentarišem škola ubija, učim non stop, hvala puno, mnogo mi znači što si uz mene, baš mi je drago što sam se sprijateljila sa jednom savršenom blogerkom kao što si ti, hval punoo!!
      Haha, nekako sam pretpodtavila da ćemo imati isti ukus! <3 :*

      Избриши